افزایش بازدید و بهبود رنکافزایش بازدید اقتصادی

سفارش هاسفارش جدیدراهنما
نمایش سفارش ها براساس وضعیت :
نمایش سفارش ها براساس دسته بندی : مدیریت دسته ها
موردی برای نمایش یافت نشد.
نمایش سفارش ها براساس : پرداخت نشده
موردی برای نمایش یافت نشد.
اطلاعات سفارش
تیتری برای معرفی سفارش وارد نمایید
بازدید ها در چه بازه زمانی برایتان ارسال شود
دسته بندی سفارش ها، سبب دسترسی سریعتر و آسان تر به آنها می شود.
آدرس سایت را همراه با http یا https وارد نمایید
آدرس سایت را همراه با http یا https وارد نمایید
تکمیل این فیلد اجباری نیست. لطفا برای این مورد از آدرس سایت های معتبر و پر بازدید مانند google.com یا digikala.com استفاده کنید. با تکمیل این مورد، کاربران قبل از بازدید از وب سایت شما، به مدت 5 تا 15 ثانیه ( به صورت اتفاقی ) از این سایت بازدید خواهند کرد. این روند سبب می شود تا احتمال حضور سایت های پر بازدید در وب سایت هایی مانند الکسا ( در لیست Visited just before و یا Upstream ) در صفحه وب سایت شما بیشتر شود. زمان بازدید از این سایت، از زمان تعیین شده برای بازدید اصلی از وب سایت شما محاسبه می شود به همین دلیل متناسب با سرعت بارگذاری وب سایت تان، نسبت به انتخاب تعداد وب سایت همزمان و تکمیل این مورد اقدام نمایید.
با فعال کردن این گزینه، در هنگام بازدید کاربر از وب سایت شما، متغییرهای زیر به صورت خودکار به انتهای آدرس سفارش اضافه می شود. این روند به شما کمک می کند تا در صورت استفاده از خدمات وب سایت های آمارگیر مانند Histates یا Google analytics، اطلاعات بیشتری از وضعیت بازدید های ورودی به دست آورده و بتوانید دید کامل تری نسبت به وضعیت بسته تبلیغاتی و تاثیرگذاری آن داشته باشید.
utm_source : آدرسی که برای فیلد "قبل از بازدید" وارد می کنید به این متغییر اضافه می شود. در صورت خالی بودن فیلد "قبل از بازدید"، آدرس mitrarank نمایش داده می شود.
utm_medium : این متغییر نوع بازدید را مشخص می کند و برای این بخش، مقدار economic_surf به معنای بازدید اقتصادی نمایش داده می شود. در صورتی که مدل های دیگری از بازدید مانند استاندارد یا دستی را سفارش داده باشید، به کمک این مورد می توانید بازدید های دریافتی از هر سفارش را تفکیک نمایید.
utm_campaign : شماره سفارش شما در سایت میترا رنک به این متغییر نسبت داده می شود. به این ترتیب می توانید بررسی نمایید هر بازدید به واسطه کدام سفارش ایجاد شده است.
به عنوان مثال در صورتی که آدرس ثبت شده برای سفارش، دامنه https://domain.com باشد، با فعال کردن داده های UTM، آدرس سفارش در هنگام بازدید کاربر به صورت خودکار به ترکیب زیر تبدیل خواهد شد :
https://domain.com?utm_source=mitrarank.ir&utm_medium=economic_surf&utm_campaign=6795
داده های استفاده شده در آدرس بالا نمایشی هستند.
تنظیمات مالیارزش هر بازدید براساس سقف بازدید روزانه برای هر کاربر و مدت زمان بازدید، محاسبه می شود
مجموع تعداد بازدید برای این سفارش
سقف تعداد بازدید روزانه برای این سفارش
سقف بازدید روزانه برای هر کاربر چقدر باشد
وب سایت شما همزمان با چند وب سایت دیگر بازدید شود
این عدد ارزش هر بازدید است
این عدد هزینه نهایی سفارش است
در بخش بازدیدهای اقتصادی، کاربر در هر چرخه بازدید از 2 تا 5 وب سایت ( متناسب با ارزش تعیین شده برای هر بازدید ) به صورت همزمان و به مدت 60 ثانیه بازدید خواهد کرد. همچنین امکان تعیین مرجع بازدید Upstream نیز برای هر سفارش میسر خواهد بود.
چگونه در 5 قدم یک وب سایت موفق داشته باشیم ؟چگونه در 5 قدم یک وب سایت موفق داشته باشیم ؟
آموزش تصویری سئوآموزش تصویری سئو
افزایش سرعت بارگذاری سایت با روش هایی ساده ولی تاثیر گذارافزایش سرعت بارگذاری سایت با روش هایی ساده ولی تاثیر گذار
روند انجام سفارش های افزایش بازدید و تاثیر گذاری آنهاروند انجام سفارش های افزایش بازدید و تاثیر گذاری آنها
ایجاد مرجع بازدید اختصاصی و تقسیم بازدیدها در صفحات مختلفایجاد مرجع بازدید اختصاصی و تقسیم بازدیدها در صفحات مختلف