میترا رنک | سامانه جامع تبلیغات و بهبود اعتبار آنلاین

دسترسی سریعورود / ثبت ناممیترا رنکگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

روند انجام سفارش های افزایش بازدید و تاثیر گذاری آنها


سامانه Google Analytics و نمونه های مشابه، علاوه بر شمارش تعداد بازدید و آی پی وارد شده، معیارهای دیگری نیز برای بررسی عملکرد یک وب سایت دارد که اهمیت آنها کمتر از تعداد بازدید روزانه و یا آی پی های ورودی نیست. این موارد عبارتند از :

Bounce Rate :: ضریب فرار
این ضریب نشان دهنده درصد کاربرانی است که فقط یک بار وارد سایت شده و سپس آن را ترک کرده اند ( از لحاظ فنی، جذب وب سایت شما نشده اند ). در صورت استفاده از سقف بازدید روزانه بالاتر، هر کاربر چندین بار وارد سایت شده و باعث کاهش ضریب فرار وب سایت شما در سامانه الکسا می شود.

Daily Pageviews per Visitor :: تعداد صفحاتی که هر کاربر در سایت شما مشاهده می کند
ترجیحا بازدیدهای درخواستی را برای صفحات مختلف وب سایت تان سفارش دهید تا کاربران سایت، تمامی صفحات مهم را بازدید کنند. به این ترتیب سامانه الکسا و گوگل تصور می کنند یک آی پی به صفحات مختلف وب سایت شما وارد شده است.

Daily Time on Site :: مدت زمان حضور در سایت
استفاده از سقف بازدید روزانه بالاتر برای هر کاربر، سبب افزایش مدت زمان حضور یک کاربر ( آی پی ) در سایت شما می شود و افزایش این زمان، نشان دهنده ارزش و کیفیت محتوای ارائه شده در وب سایت شماست.

بازدید ها، کاملا واقعی و در پنجره های جداگانه، بدون استفاده از iframe و یا popup، انجام می شوند. این روش بازدید نه تنها باعث معرفی محصولات و خدمات شما می شود، بلکه تاثیر قابل توجهی در رتبه وب سایت شما در وب سایت الکسا و رنک آن در موتور جستجوی گوگل دارد. کاربران از طریق سامانه بازدید خودکار مجموعه، وارد سایت شما شده و به اندازه مدت زمان تعیین شده، در سایت شما می مانند. با توجه به بررسی 7 لایه بازدید های کاربران در سامانه بازدید خودکار، امکان تقلب در این سیستم کمتر از 1 درصد است.

لغو سفارش

در هر زمان که تمایل داشته باشید، امکان حذف سفارش و برگشت مبلغ باقی مانده از آن را خواهید داشت. مبلغ باقی مانده، براساس تعداد بازدید های انجام نشده محاسبه می شود. همچنین توجه داشته باشید، هزینه سفارش برای محاسبه مبلغ برگشتی، براساس بازدید های اصلی محاسبه شده و بازدید های هدیه، در محاسبه مبلغ برگشتی نقشی نخواهند داشت.

اختلاف در شمارش تعداد بازدید ثبت شده در سامانه های آمارگیر با داده های مجموعه

آمارگیرهای ایرانی مانند وبگذر یا افزونه های وردپرس
این سامانه ها و یا افزونه ها تنها آی پی های غیر تکراری را شمارش می کند. به عنوان مثال اگر در هنگام ثبت سفارش سقف بازدید روزانه هر کاربر را 5 بار در روز تعیین کرده باشید، این سامانه هر 5 بازدید را یک بار شمارش خواهد کرد. مضاف بر این، در صورتی که یک کاربر با همان آی پی روز قبل، در روز جاری اقدام به بازدید نمایید، آی پی وی از طرف وبگذر تکراری در نظر گرفته شده و بازدیدهای وی شمرده نمی شود. به همین دلیل در بسیاری موارد بین بازدید شمارش شده از طرف وبگذر و آمار اعلام شده در سایت اختلاف دیده می شود.

گوگل آنالیز
بسیاری از سرویس های گوگل در ایران محدود و یا مسدود شده اند و یا به دلیل تحریم ها قابل دسترسی نیستند. همانطور که می دانید سامانه های شمارنده بازدید مانند گوگل آنالیز از کدهای جاوا اسکریپت برای شمارش بازدیدها استفاده می کنند و تمامی مرورگر ها مانند فایرفاکس، کدهای جاوا اسکریپت را در آخرین مرحله از بارگذاری سایت، فعال می کنند. حال ترکیب این مشکل ( لود شدن کدهای جاوا در آخرین مرحله از بارگذاری وب سایت ) در کنار مشکل محدودیت سرویس های گوگل، سبب می شود بسیاری از بازدیدها توسط گوگل آنالیز به درستی شمارش نشده و عملا باعث بروز سو تفاهم برای مشتریان شود.

توصیه می شود :
به جهت بررسی صحت بازدیدها می توانید از خدمات یک وب سایت معتبر ( که خدمات آن قابل اعتماد بوده و در ایران محدود نشده باشد ) مانند histats.com استفاده نمایید تا امکان بررسی دقیق تر و استناد به گزارش های ثبت شده توسط آن، میسر شود. همچنین در صورتی که باز هم اختلاف در تعداد بازدید ارسالی و گزارش ثبت شده در مجموعه مشاهده می کنید، لطفا موقتا امکان دسترسی به صفحه نمایش آمار را به صورت عمومی قرار دهید تا امکان بررسی آمار توسط تیم پشتیبانی نیز میسر شود.

» سفارش افزایش بازدید استاندارد
» سفارش افزایش بازدید اقتصادی
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
خیلی خوب بود و توضیحات کاملی داده شده و تشکر و قدردانی دارم
پاسخ به نظر
masoudn
07:56 1402/08/11
6526
مرسی وتشکر
پاسخ به نظر
10840a1
04:52 1401/07/29
6322
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما
89