میترا رنک | سامانه جامع تبلیغات و بهبود اعتبار آنلاین

دسترسی سریعورود / ثبت ناممیترا رنکگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

افزایش بازدید و بهبود رنکافزایش بازدید دستی

لطفا صبور باشید، فرم در حال بارگذاری است...
0 %
دسته بندی باعث دسترسی سریعتر و آسان تر به گزینه مد نظرتان می شود.
برای ثبت اولین سفارش افزایش بازدید دستی کلیک نمایید !
لطفا صبور باشید، فرم در حال بارگذاری است...
0 %
اطلاعات سفارش
تیتری دلخواه و مرتبط برای معرفی وارد نمایید.
لطفا یک آدرس معتبر وارد نمایید. آدرس وب سایت می بایست با http:// یا https:// آغاز شود.
توضیحی برای معرفی بیشتر سفارش وارد نمایید
تنظیم های سئو
لطفا یک آدرس معتبر وارد نمایید. آدرس وب سایت می بایست با http:// یا https:// آغاز شود.
لطفا برای این مورد از آدرس سایت های معتبر و پر بازدید مانند bing.com یا digikala.com استفاده کنید. با تکمیل این مورد، کاربر قبل از بازدید از وب سایت شما، به مدت 5 تا 15 ثانیه ( به صورت اتفاقی ) از این آدرس بازدید خواهند کرد. این روند سبب می شود تا احتمال حضور سایت های پر بازدید در وب سایت هایی مانند سیمیلار وب ( در لیست Visited before و یا Upstream ) در صفحه وب سایت شما بیشتر شود. زمان بازدید از این آدرس، از زمان تعیین شده برای بازدید اصلی از وب سایت شما محاسبه می شود به همین دلیل متناسب با سرعت بارگذاری وب سایت تان، نسبت به انتخاب مدت زمان بازدید و تکمیل این مورد اقدام نمایید.
با فعال کردن این گزینه، در هنگام ورود کاربر به وب سایت شما، متغییرهای زیر به صورت خودکار به انتهای آدرس سفارش اضافه می شود. این روند به شما کمک می کند تا در صورت استفاده از خدمات وب سایت های آمارگیر مانند Histates یا Google analytics، اطلاعات بیشتری از وضعیت کلیک های ورودی به دست آورده و بتوانید دید کامل تری نسبت به وضعیت سفارش و تاثیرگذاری آن داشته باشید.
utm_source : آدرسی که برای فیلد "قبل از بازدید" وارد می کنید به این متغییر اضافه می شود. در صورت خالی بودن فیلد "قبل از بازدید"، آدرس mitrarank نمایش داده می شود.
utm_medium : این متغییر نوع تبلیغ را مشخص می کند و برای این بخش، مقدار manualsurf نمایش داده می شود. در صورتی که در بخش های دیگر مجموعه سفارش ثبت کرده باشید، به کمک این مورد می توانید کلیک های دریافتی از هر سفارش را تفکیک نمایید.
utm_campaign : شماره سفارش شما در سایت میترا رنک به این متغییر نسبت داده می شود. به این ترتیب می توانید بررسی نمایید هر کلیک به واسطه کدام سفارش ایجاد شده است.
به عنوان مثال در صورتی که آدرس ثبت شده برای سفارش، دامنه https://domain.com باشد، با فعال کردن داده های UTM، آدرس سفارش در هنگام کلیک کاربر به صورت خودکار به ترکیب زیر تبدیل خواهد شد :
https://domain.com?utm_source=mitrarank&utm_medium=manualsurf&utm_campaign=6795
داده های استفاده شده در آدرس بالا نمایشی هستند.
تنظیمات مالی
مجموع تعداد بازدید ها برای این سفارش چقدر باشد؟
این مقدار هدیه به مجموع بودجه سفارش اضافه می شود
سقف تعداد بازدید های روزانه برای این سفارش چقدر باشد؟
کاربر در هر بازدید، چند ثانیه در وب سایت شما حضور داشته باشد ؟
در بخش بازدیدهای دستی، کاربر در تمام طول بازدید، در پای سیستم حضور داشته و وب سایت های موجود را مشاهده می کند و به منظور تضمین این موضوع، برای ثبت هر بازدید، از کاربر خواسته می شود تا یک کد امنیتی را وارد نماید. این روش برای مدیرانی که تمایل دارند محصول یا خدمات شان را به طیفی از کاربران نمایش داده و بازخورد دریافت کنند، مناسب خواهد بود و نه تنها باعث معرفی محصولات و خدمات شما می شود، بلکه تاثیر خوبی در رتبه سایت شما در وب سایت الکسا و رنک آن در موتور جستجوی گوگل دارد. هر کاربر مجاز است روزانه 2 بار از وب سایت ثبت شده برای سفارش بازدید نمایید ( یک بار در نیمه اول روز، از ساعت 00:00 تا 12:00 و بار دوم در نیمه دوم روز، از ساعت 12:00 تا 00:00 )
چگونه در 5 قدم یک وب سایت موفق داشته باشیم ؟
چگونه در 5 قدم یک وب سایت موفق داشته باشیم ؟
آموزش تصویری سئو
آموزش تصویری سئو
افزایش سرعت بارگذاری سایت با روش هایی ساده ولی تاثیر گذار
افزایش سرعت بارگذاری سایت با روش هایی ساده ولی تاثیر گذار
روش های موثر در افزایش اعتبار پیج اینستاگرام
روش های موثر در افزایش اعتبار پیج اینستاگرام
افزایش فروش و مخاطب در سایت های ایرانی
افزایش فروش و مخاطب در سایت های ایرانی
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما
190