تبلیغات تعاملی و مستقیمافزایش بازدید دستی

سفارش هاسفارش جدیدراهنما
نمایش سفارش ها براساس وضعیت :
نمایش سفارش ها براساس دسته بندی : مدیریت دسته ها
موردی برای نمایش یافت نشد.
نمایش سفارش ها براساس : اتمام سفارش
موردی برای نمایش یافت نشد.
اطلاعات سفارش
تیتری برای معرفی سفارش وارد نمایید
آدرس سایت را همراه با http یا https وارد نمایید
دسته بندی سفارش ها، سبب دسترسی سریعتر و آسان تر به آنها می شود.
توضیحی برای معرفی بیشتر سفارش وارد نمایید
آدرس های رفرالتکمیل این موراد اجباری نیست. لطفا برای این موارد از آدرس سایت های معتبر و پر بازدید استفاده نمایید...ادامه متن
لطفا برای این موارد از آدرس سایت های معتبر و پر بازدید مانند google.com یا digikala.com استفاده کنید. با تکمیل این موارد، کاربران قبل و بعد از بازدید از وب سایت شما، به مدت 5 تا 15 ثانیه ( به صورت اتفاقی ) از این سایت ها بازدید خواهند کرد. این روند سبب می شود تا احتمال حضور سایت های پر بازدید در وب سایت هایی مانند الکسا ( در لیست Visited just before و Visited right after ) در صفحه وب سایت شما بیشتر شود. زمان بازدید از این دو سایت، از زمان تعیین شده برای بازدید اصلی از وب سایت شما محاسبه می شود به همین دلیل متناسب با سرعت بارگذاری وب سایت تان، نسبت به انتخاب مدت زمان بازدید و تکمیل این موراد اقدام نمایید.
آدرس سایت را همراه با http یا https وارد نمایید
آدرس سایت را همراه با http یا https وارد نمایید
با فعال کردن این گزینه، در هنگام بازدید کاربر از وب سایت شما، متغییرهای زیر به صورت خودکار به انتهای آدرس سفارش اضافه می شود. این روند به شما کمک می کند تا در صورت استفاده از خدمات وب سایت های آمارگیر مانند Histates یا Google analytics، اطلاعات بیشتری از وضعیت بازدید های ورودی به دست آورده و بتوانید دید کامل تری نسبت به وضعیت بسته تبلیغاتی و تاثیرگذاری آن داشته باشید.
utm_source : آدرسی که برای فیلد "قبل از بازدید" وارد می کنید به این متغییر اضافه می شود. در صورت خالی بودن فیلد "قبل از بازدید"، آدرس mitrarank نمایش داده می شود.
utm_medium : این متغییر نوع بازدید را مشخص می کند و برای این بخش، مقدار manual_surf به معنای بازدید دستی نمایش داده می شود. در صورتی که مدل های دیگری از بازدید مانند استاندارد یا اقتصادی را سفارش داده باشید، به کمک این مورد می توانید بازدید های دریافتی از هر سفارش را تفکیک نمایید.
utm_campaign : شماره سفارش شما در سایت میترا رنک به این متغییر نسبت داده می شود. به این ترتیب می توانید بررسی نمایید هر بازدید به واسطه کدام سفارش ایجاد شده است.
به عنوان مثال در صورتی که آدرس ثبت شده برای سفارش، دامنه https://domain.com باشد، با فعال کردن داده های UTM، آدرس سفارش در هنگام بازدید کاربر به صورت خودکار به ترکیب زیر تبدیل خواهد شد :
https://domain.com?utm_source=mitrarank.ir&utm_medium=manual_surf&utm_campaign=6795
داده های استفاده شده در آدرس بالا نمایشی هستند.
تنظیمات مالی
مجموع تعداد بازدید برای این سفارش
این مقدار هدیه به مجموع بودجه سفارش اضافه می شود
سقف تعداد بازدید روزانه برای این سفارش
کاربر در هر بازدید، چند ثانیه در وب سایت حضور داشته باشد
این عدد ارزش هر بازدید است
این عدد هزینه نهایی سفارش است
در بخش بازدیدهای دستی، کاربر در تمام طول بازدید، در پای سیستم حضور داشته و وب سایت های موجود را مشاهده می کند و به منظور تضمین این موضوع، برای ثبت هر بازدید، از کاربر خواسته می شود تا یک کد امنیتی را وارد نماید. این روش برای مدیرانی که تمایل دارند محصول یا خدمات شان را به طیفی از کاربران نمایش داده و بازخورد دریافت کنند، مناسب خواهد بود و نه تنها باعث معرفی محصولات و خدمات شما می شود، بلکه تاثیر خوبی در رتبه سایت شما در وب سایت الکسا و رنک آن در موتور جستجوی گوگل دارد. هر کاربر مجاز است روزانه 2 بار از وب سایت ثبت شده برای سفارش بازدید نمایید ( یک بار در نیمه اول روز، از ساعت 00:00 تا 12:00 و بار دوم در نیمه دوم روز، از ساعت 12:00 تا 00:00 )
چگونه در 5 قدم یک وب سایت موفق داشته باشیم ؟چگونه در 5 قدم یک وب سایت موفق داشته باشیم ؟
آموزش تصویری سئوآموزش تصویری سئو
افزایش سرعت بارگذاری سایت با روش هایی ساده ولی تاثیر گذارافزایش سرعت بارگذاری سایت با روش هایی ساده ولی تاثیر گذار
روش های موثر در افزایش اعتبار پیج اینستاگرامروش های موثر در افزایش اعتبار پیج اینستاگرام
افزایش فروش و مخاطب در سایت های ایرانیافزایش فروش و مخاطب در سایت های ایرانی