افزایش بازدید و بهبود رنکافزایش بازدید خارجی

سفارش هاسفارش جدیدراهنما
نمایش سفارش ها براساس وضعیت :
نمایش سفارش ها براساس دسته بندی : مدیریت دسته ها
موردی برای نمایش یافت نشد.
نمایش سفارش ها براساس : در حال انجام
موردی برای نمایش یافت نشد.
اطلاعات سفارش
تیتری برای معرفی سفارش وارد نمایید
آدرس سایت را همراه با http یا https وارد نمایید
دسته بندی سفارش ها، سبب دسترسی سریعتر و آسان تر به آنها می شود.
آدرس سایت را همراه با http یا https وارد نمایید
لطفا برای این موارد از آدرس سایت های معتبر و پر بازدید مانند google.com استفاده کنید. با تکمیل این موارد، کاربران قبل و بعد از بازدید از وب سایت شما، به مدت 5 تا 15 ثانیه ( به صورت اتفاقی ) از این سایت ها بازدید خواهند کرد. این روند سبب می شود تا احتمال حضور سایت های پر بازدید در وب سایت هایی مانند الکسا ( در لیست Visited just before و Visited right after ) در صفحه وب سایت شما بیشتر شود. زمان بازدید از این دو سایت، از زمان تعیین شده برای بازدید اصلی از وب سایت شما محاسبه می شود به همین دلیل متناسب با سرعت بارگذاری وب سایت تان، نسبت به انتخاب مدت زمان بازدید و تکمیل این موراد اقدام نمایید.
تنظیمات جغرافیاییاعمال محدودیت ها جغرافیایی می تواند سبب ارسال آرام تر بازدیدها شود. لطفا تناسب بین قاره و کشورهای مدنظرتان را رعایت نمایید.
بازدیدکنندگان از کدام قاره باشند
در صورت تمایل لطفا نام کشورهایی که تمایل دارید بازدید کنندگان از آنها باشند را در فیلد بالا وارد نمایید
با فعال کردن این گزینه، در هنگام بازدید کاربر از وب سایت شما، متغییرهای زیر به صورت خودکار به انتهای آدرس سفارش اضافه می شود. این روند به شما کمک می کند تا در صورت استفاده از خدمات وب سایت های آمارگیر مانند Histates یا Google analytics، اطلاعات بیشتری از وضعیت بازدید های ورودی به دست آورده و بتوانید دید کامل تری نسبت به وضعیت بسته تبلیغاتی و تاثیرگذاری آن داشته باشید.
utm_source : آدرسی که برای فیلد "قبل از بازدید" وارد می کنید به این متغییر اضافه می شود. در صورت خالی بودن فیلد "قبل از بازدید"، آدرس mitrarank نمایش داده می شود.
utm_medium : این متغییر نوع بازدید را مشخص می کند و برای این بخش، مقدار foreign_surf به معنای بازدید خارجی نمایش داده می شود. در صورتی که مدل های دیگری از بازدید مانند استاندارد یا اقتصادی را سفارش داده باشید، به کمک این مورد می توانید بازدید های دریافتی از هر سفارش را تفکیک نمایید.
utm_campaign : شماره سفارش شما در سایت میترا رنک به این متغییر نسبت داده می شود. به این ترتیب می توانید بررسی نمایید هر بازدید به واسطه کدام سفارش ایجاد شده است.
به عنوان مثال در صورتی که آدرس ثبت شده برای سفارش، دامنه https://domain.com باشد، با فعال کردن داده های UTM، آدرس سفارش در هنگام بازدید کاربر به صورت خودکار به ترکیب زیر تبدیل خواهد شد :
https://domain.com?utm_source=mitrarank.ir&utm_medium=foreign_surf&utm_campaign=6795
داده های استفاده شده در آدرس بالا نمایشی هستند.
تنظیمات مالی
مجموع تعداد بازدید برای این سفارش
این مقدار هدیه به مجموع بودجه سفارش اضافه می شود
سقف تعداد بازدید روزانه برای این سفارش
کاربر در هر بازدید، چند ثانیه در وب سایت حضور داشته باشد
این عدد ارزش هر بازدید است
این عدد هزینه نهایی سفارش است
بازدیدهای این بخش با همکاری سایت های بین المللی مانند easyhits4u.com ارسال می شوند و مناسب مشتریانی است که به بازدیدهای غیر ایرانی نیاز دارند. در فرآیند ثبت سفارش، علاوه بربودجه کل و سقف روزانه، امکان تعیین ملیت بازدید کننده نیز میسر خواهد بود. تمامی بازدیدها توسط کاربران واقعی و در نقاط مختلف دنیا انجام می شود و تاثیر قابل قبولی در رنک گوگل و رتبه الکسا خواهند داشت. با توجه به انجام سفارش ها توسط یک سایت دیگر، آمار مربوط به ارسال بازدیدها با چند ساعت تاخیر در سایت نمایش داده می شود به همین دلیل در صورت تمایل به بررسی بازدیدهای ارسالی، می توانید از خدمات سایت های آمارگیر مانند histats.com استفاده نمایید.
چگونه در 5 قدم یک وب سایت موفق داشته باشیم ؟چگونه در 5 قدم یک وب سایت موفق داشته باشیم ؟
آموزش تصویری سئوآموزش تصویری سئو
افزایش سرعت بارگذاری سایت با روش هایی ساده ولی تاثیر گذارافزایش سرعت بارگذاری سایت با روش هایی ساده ولی تاثیر گذار
روش های موثر در افزایش اعتبار پیج اینستاگرامروش های موثر در افزایش اعتبار پیج اینستاگرام