معرفی امکانات قابل پیاده سازی برای وب سایت های آماده

برگشت
در صورت به افزودن امکانات بیشتر به وب سایت تان، می توانید پس از ثبت سفارش و تحویل وب سایت، از طریق بخش پشتیبانی نسبت به سفارش امکانات بیشتر اقدام نمایید. محدودیتی در امکانات قابل پیاده سازی وجود ندارد و در لیست زیر تنها نمونه های رایج از این دست امکانات معرفی شده اند. پیش از اعمال تغییرات، برآورد هزینه پیاده سازی هر امکان به کارفرما اعلام شده و پس از تایید نهایی وی، پیاده سازی امکان مورد نظر آغاز می شود.

پیاده سازی امکان جستجو در سایت
با پیاده سازی این امکان، کاربر می تواند در عناوین پست ها، کلمات کلیدی و متن پست ( در صورت تمایل کارفرما ) جستجو نماید.

تغییر رنگ بندی سایت
شامل تغییر رنگ عناوین، کلیدها، پس زمینه اصلی سایت، منوها و پس زمینه آنها، هدر سایت و حاشیه ها

بارگذاری و استفاده مجدد از وب سایت برای یک دامنه دیگر
شامل کپی برداری و بارگذاری مجدد تمامی فایل ها ( با حجم حداکثر 100 مگابایت ) و دیتابیس سایت روی یک سرویس میزبانی (هاست) جدید

پیاده سازی امکان پرسش و پاسخ یا سوالات رایج
شامل صفحه ارسال سوال توسط کاربران همراه با لیست سوال ها و پاسخ های تایید شده همراه با پنل مدیریت، پاسخگویی و به روز رسانی سوال ها و پاسخ ها

اتصال سایت به سامانه ارسال پیامک
هزینه خرید سامانه ارسال پیامک و شارژ پیامک بر عهده مشتری خواهد بود. پس از تهیه، اطلاعات فنی برای تیم پشتیبانی ارسال و ماژول ارسال خودکار فعال می شود

پیاده سازی گالری ویدئو
گالری با امکان بارگذاری فایل های mp4 همراه با بارگذاری مستقیم ویدئو، تصویر اصلی و عنوان به جهت نمایش به کاربران و معرفی به موتور جستجو گوگل

پیاده سازی گالری ویدئو با امکان دسته بندی
مشابه افزونه "گالری ویدئو" همراه با امکان دسته بندی حرفه ای ویدئوها و نمایش ویدئوها در گروه های تفکیک شده به جهت دسترسی راحت تر کاربر

پیاده سازی بخش تبلیغات
با امکان مدیریت، به روز رسانی و نمایش ثابت و اتفاقی بنرها در سایزها و در مکان های مختلف در سایت

اضافه کردن درگاه پرداخت آنلاین
به جهت پرداخت سریع و آنلاین برای مشتریان همراه با امکان مشاهده لیست تراکنش ها از پنل مدیریت، قابل اتصال به یک درگاه بانکی و یا وب سایت واسطه پرداخت

اضافه کردن امکان فروش محصولات
همراه با سبد خرید، پرداخت آنلاین و ثبت اطلاعات پستی خریدار بعلاوه امکان مشاهده و مدیریت لیست سفارش ها از طریق پنل مدیریت

اضافه کردن امکان پشتیبانی تیکتی و پاسخگویی برخط
امکان ثبت تیکت توسط کاربر و یا مشتری و پاسخگویی به آن توسط تیم پشتیبانی از طریق پنل مدیریت همراه با امکان عضویت برای کاربران در صورت تمایل کارفرما
این مطلب را با دوستان تان به اشتراک بگذارید :
برگشت
برگشت
برگشت
برگشت