میترا رنک | سامانه جامع تبلیغات و بهبود اعتبار آنلاین

دسترسی سریعورود / ثبت ناممیترا رنکگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

معرفی ابزار کارآمد گوگل سرچ کنسول


یکی از ابزارهای فوق العاده کارآمد و رایگان گوگل ( بدون محدودیت در دسترسی و مشکلات مربوط به تحریم ها ) ابزار Google Search Console است. این ابزار امکان مدیریت و گزارش گیری ورودی های وب سایت شما از موتور جستجو گوگل را میسر سازد و به کمک آن می توانید وضعیت عملکرد وب سایت خود را در گوگل زیر نظر داشته باشد.

همانطور که می دانید، یکی از بخش های مهم و تاثیر گذار مجموعه میترا رنک، سرویس " افزایش ورودی گوگل " است. به کمک این بخش می توانید تعداد ورودی های وب سایت خود را از موتور جستجوی گوگل، یاهو، بینگ و... افزایش دهید. یکی از مشکلات اصلی مدیران وب سایت ها در هنگام ثبت سفارش در این بخش، عدم توانایی در انتخاب یک کلمه کلیدی مناسب و مرتبط است.

ابزار search console به شما کمک می کند متوجه شوید گوگل چه دیدی نسبت به وب سایت شما دارد و چه گروهی از کاربران را به سمت شما راهنمایی می کند تا در صورت نیاز، این روند را بهبود داده و یا تغییر دهید. در قدم اول می بایست با ورود به لینک زیر، یک حساب کاربری برای خود ایجاد نمایید : https://www.google.com/webmasters/tools
اگر پیش از این در کنسول سرچ گوگل وارد نشده باشید، گوگل از شما می خواهد لاگین کنید. لطفا توجه داشته باشید برای استفاده از این خدمات گوگل، مشابه تمامی خدمات دیگر، نیاز است که یک حساب جی میل داشته باشید، در صورتی که حساب جی میل دارید با وارد کردن اطلاعات حساب، وارد شوید در غیر این صورت با کلیک روی گزینه "Create account" یک حساب کاربری ایجاد و سپس مراحل این آموزش را ادامه دهید.

پس از وارد کردن اطلاعات اکانت جیمیل تان، وارد صفحه اصلی کنسول می شوید. در این صفحه فیلدی برای وارد کردن آدرس وب سایت وجود دارد و در مقابل آن کلید ADD PROPERTY قرار گرفته است. آدرس وب سایت تان را در فیلد وارد نموده و روی کلید ADD PROPERTY کلیک کنید. در صفحه بعد از شما خواسته می شود یک فایل HTML را دانلود کرده و در ریشه وب سایت تان ( که معمولا فولدر public_html نام دارد ) قرار دهید و سپس با کلیک روی لینک ارائه شده در کنسول سرچ، صحت وجود فایل را تایید نمایید.

این مراحل به جهت تایید صحت مالکیت وب سایت انجام می شود و گوگل مطمئن می شود که صاحب واقعی وب سایت شما هستید. پس از تایید وجود فایل، روی کلید verify کلیک نمایید. در صورتی که مراحل را به درستی انجام داده باشید، عبارت Congratulations, you have successfully verified your ownership روی صفحه نمایش داده می شود. حال با کلیک روی عبارت Continue وارد صفحه کنسول می شوید.

لطفا توجه داشته باشید بهتر است یک تا سه ماه به گوگل زمان دهید تا اطلاعات کامل و مناسبی را جمع آوری و در اختیار شما قرار دهید، ممکن است در روزهای اول، کنسول سرچ خالی باشد و یا اطلاعات چندانی در آن ارائه نشود. مشابه تمامی فرآیندها در محیط وب، این فرآیند نیز نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد و در یک شب، تغییری اتفاق نمی افتد. پس از گذشت حداقل یک ماه، اطلاعات قابل توجهی در این کنسول ارائه می شود که کمک زیادی به آنالیز وب سایت خواهد کرد.

به عنوان مثال در بخش Crawl errors می توانید لیست مشکلات وب سایت تان و یا لینک هایی که به یک صفحه مشخص و قابل دسترسی متصل نشده اند را مشاهده کنید. هر چقدر تعداد این ارورها کمتر باشد، اعتبار وب سایت شما بالاتر خواهد بود. همچنین در بخش Search analytics می توانید تعداد ورودی های وب سایت تان را از موتور جستجو گوگل مشاهده نمایید.

با کمی اسکرول و زیر صفحه کلمات کلیدی شناخته شده توسط گوگل و تعداد دفعات نمایش و ورود کاربران به واسطه جستجوی آنها، نمایش داده شده است. این بخش به شما کمک خواهد کرد تا در صورت تمایل به ثبت سفارش "افزایش ورودی گوگل" در وب سایت میترا رنک، بتوانید از کلمات کلیدی شناخته شده توسط گوگل و مرتبط به وب سایت تان استفاده نمایید تا نتیجه بهتری به دست آورید.

ا کمی گشت گذار در دیگر منوهای کنسول، می توانید به امکانات جانبی این ابزار مانند وب سایت هایی که به شما لینک داده اند، وب سایت هایی که از شما لینک دریافت کرده اند، تعداد لینک های استفاده شده در هر صفحه از وب سایت تان، صفحه های تکرار شده و...دست پیدا کنید.

» سفارش افزایش ورودی گوگل
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
عالی بود به نظر من درامد خوبه
پاسخ به نظر
ariagol
11:46 1402/12/16
6641
خیلی خوب بود ممنون
پاسخ به نظر
rahimi2
20:41 1402/01/23
6448
خیلی آینده دار
پاسخ به نظر
123tofi
00:58 1401/12/17
6427
بینظیر در خدمات👌🏻
پاسخ به نظر
zhra83m
17:24 1401/09/23
6372
همیشه از این پست بزارین
پاسخ به نظر
alihama
17:08 1400/11/23
6151
یعنی حرف نداشت محشر بود و نمره عالی تقدیمتان
mdinarz
05:08 1401/02/21
6207
خوب بود خیلی کیف کردم
پاسخ به نظر
hamidam
06:21 1400/07/17
6071
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما
50