تبلیغات کلیکی و نمایشیتبلیغ همسان ( پست ثابت )

نمایش سفارش ها براساس وضعیت :
نمایش سفارش ها براساس دسته بندی : مدیریت دسته ها
موردی برای نمایش یافت نشد.
نمایش سفارش ها براساس : همه موراد
موردی برای نمایش یافت نشد.
اطلاعات سفارش
تیتری برای معرفی سفارش وارد نمایید
آدرس سایت را همراه با http یا https وارد نمایید
توضیحی برای معرفی بیشتر سفارش وارد نمایید
دسته بندی سفارش ها، سبب دسترسی سریعتر و آسان تر به آنها می شود.
لطفا یک تصویر با اندازه تقریبی 500 در 500 پیکسل انتخاب نمایید
پیش نمایش تبلیغ
تیتر تبلیغ
توضیح کوتاه تبلیغ...
زمان نمایش تبلیغ
فیلتر نمایش
کنترل UTM
با فعال کردن این گزینه، در هنگام کلیک کاربر روی تبلیغ شما، متغییرهای زیر به صورت خودکار به انتهای آدرس سفارش اضافه می شود. این روند به شما کمک می کند تا در صورت استفاده از خدمات وب سایت های آمارگیر مانند Histates یا Google analytics، اطلاعات بیشتری از وضعیت کلیک های ورودی به دست آورده و بتوانید دید کامل تری نسبت به وضعیت بسته تبلیغاتی و تاثیرگذاری آن داشته باشید.
utm_source : آدرس وب سایتی که کاربر به واسطه مشاهده و کلیک روی تبلیغ شما در آن، وارد سایت شما شده است به این متغییر اضافه می شود.
utm_medium : این متغییر نوع تبلیغ را مشخص می کند و برای این بخش، مقدار postadv به معنای تبلیغ همسان ( پست ثابت ) نمایش داده می شود. در صورتی که مدل های دیگری از تبلیغ مانند تبلیغ بنری یا پنجره ای را سفارش داده باشید، به کمک این مورد می توانید کلیک های دریافتی از هر سفارش را تفکیک نمایید.
utm_campaign : شماره سفارش شما در سایت میترا رنک به این متغییر نسبت داده می شود. به این ترتیب می توانید بررسی نمایید هر کلیک به واسطه کدام سفارش ایجاد شده است.
به عنوان مثال در صورتی که آدرس ثبت شده برای سفارش، دامنه https://domain.com باشد، با فعال کردن داده های UTM، آدرس سفارش در هنگام کلیک کاربر به صورت خودکار به ترکیب زیر تبدیل خواهد شد :
https://domain.com?utm_source=mitrarank.ir&utm_medium=postadv&utm_campaign=6795
داده های استفاده شده در آدرس بالا نمایشی هستند.
تنظیمات مالی
مجموع تعداد کلیک برای این سفارش
سقف تعداد کلیک روزانه برای این سفارش
این عدد ارزش هر کلیک است
این عدد هزینه نهایی سفارش است