افزایش بازدید و بهبود رنکافزایش بازدید استاندارد
با فعال کردن این گزینه، در هنگام ورود کاربر به وب سایت شما، متغییرهای زیر به صورت خودکار به انتهای آدرس سفارش اضافه می شود. این روند به شما کمک می کند تا در صورت استفاده از خدمات وب سایت های آمارگیر مانند Histates یا Google analytics، اطلاعات بیشتری از وضعیت کلیک های ورودی به دست آورده و بتوانید دید کامل تری نسبت به وضعیت سفارش و تاثیرگذاری آن داشته باشید.
utm_source : آدرسی که برای فیلد "قبل از بازدید" وارد می کنید به این متغییر اضافه می شود. در صورت خالی بودن فیلد "قبل از بازدید"، آدرس mitrarank نمایش داده می شود.
utm_medium : این متغییر نوع تبلیغ را مشخص می کند و برای این بخش، مقدار surf نمایش داده می شود. در صورتی که در بخش های دیگر مجموعه سفارش ثبت کرده باشید، به کمک این مورد می توانید کلیک های دریافتی از هر سفارش را تفکیک نمایید.
utm_campaign : شماره سفارش شما در سایت میترا رنک به این متغییر نسبت داده می شود. به این ترتیب می توانید بررسی نمایید هر کلیک به واسطه کدام سفارش ایجاد شده است.
به عنوان مثال در صورتی که آدرس ثبت شده برای سفارش، دامنه https://domain.com باشد، با فعال کردن داده های UTM، آدرس سفارش در هنگام کلیک کاربر به صورت خودکار به ترکیب زیر تبدیل خواهد شد :
https://domain.com?utm_source=mitrarank&utm_medium=surf&utm_campaign=6795
داده های استفاده شده در آدرس بالا نمایشی هستند.نمایش سفارش ها براساس : اتمام سقف روزانه
موردی برای نمایش یافت نشد
لطفا صبور باشید، فرم در حال بارگذاری است...
در بخش بازدیدهای استاندارد، کاربر در هر چرخه بازدید تنها از یک وب سایت و به مدت 30 تا 300 ثانیه ( متناسب با ارزش تعیین شده برای هر بازدید ) بازدید خواهد کرد. این بخش مناسب کسانی است که تمایل دارند روی تمامی موارد بازدید ( زمان، تعدد آی پی و...)، کنترل کامل داشته باشند.