میترا رنک | سامانه جامع تبلیغات و بهبود اعتبار آنلاین

دسترسی سریعورود / ثبت ناممیترا رنکگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

ایجاد مرجع بازدید اختصاصی و تقسیم بازدیدها در صفحات مختلف


ارسال بازدید ها از یک مرجع اختصاصی و دلخواه

اگر با سایت Google Analytics و یا نمونه های مشابه آشنا باشید، حتما با امکانی مانند Upstream برخورد کرده اید. این امکان به شما و دیگران این امکان را می دهد که با سایت های رفرال ( معرف ) سایت شما آشنا شوند. به عبارت ساده تر این بخش نشان می دهد، کاربران وارد شده به سایت شما، از چه مرجعی با شما آشنا شده و یا در چه سایتی با کلیک روی بنر و یا لینک سایت شما، وارد آن شده اند.

اگر مالک چند سایت هستید و تمایل دارید یک سایت به عنوان مرجع بازدید برای سایت های دیگری استفاده شود، فایل زیپ زیر را دریافت نمایید. این فایل زیپ حاوی یک فایل با نام surf_redirect.php است. این فایل را در ریشه سایت تان ( که معمولا با نام public_html شناخته می شود ) کپی نمایید.

حال می توانید از طریق لینک http://refer-site.com/surf_redirect.php?url=http://main-site.com از سایت مرجع به سایت اصلی وارد شوید. در آدرس عنوان شده، منظور از refer-site.com سایتی است که به عنوان مرجع بازدید انتخاب کرده اید و منظور از main-site.com سایتی است که می خواهید بازدیدها برای آن ارسال شود. اگر انجام این پروسه موفقیت آمیز بود، مرجع بازدید اختصاصی شما آماده است و می توانید از این آدرس برای افزایش بازدید سایت تان استفاده نمایید.

» دریافت فایل

تقسیم بازدیدها برای لینک های مختلف

اگر صاحب یک مجله اینترنتی و یا پایگاه خبری هستید و تمایل دارید بازدیدهای خریداری شده برای یک سفارش، به صورت خودکار و اتفاقی به صفحات مختلف سایت ارسال شود، می توانید فایل زیر را دریافت نمایید. این فایل زیپ حاوی یک فایل ساده به زبان php است که از طریق آن می توانید به صورت خودکار و اتفاقی، بازدیدهای ارسالی را به صفحات مختلف سایت تان ارسال نمایید.

» دریافت فایل ارجاع دهنده خودکار و اتفاقی ( Random )

پس از دریافت فایل زیپ، فایل surf_random.php موجود در آن را خارج نموده و توسط نرم افزار notepade ( که به صورت پیش فرض در ویندوز وجود دارد ) باز کنید. سپس به جای آدرس های نمایشی،  لینک های دلخواه تان را قرار دهید. پس از قرار دادن لینک های دلخواه، فایل را ذخیره کرده و در ریشه هاست ( که معمولا با نام public_html شناخته می شود ) بارگذاری نمایید. حال در هنگام ثبت سفارش افزایش بازدید در مجموعه، به جای استفاده از لینک اصلی سایت تان، از لینک جایگزین زیر استفاده نمایید :

http://your-site-name.com/surf_random.php

به جای عبارت your-site-name.com، آدرس سایت خودتان را وارد نمایید. لطفا توجه داشته باشید این فایل، بازدیدها را به صورت کاملا اتفاقی برای صفحات مختلف ارسال می کند و ممکن است برای یک صفحه، بازدیدهای بیشتر و برای صفحه دیگر، بازدیدهای کمتری ارسال شود.

» سفارش بازدید استاندارد
» سفارش بازدید اقتصادی
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
متشکرم بسیارجالب بود ممنون ازشما
پاسخ به نظر
chalakl
02:45 1402/12/20
6646
سایت خیلی خوبی هست و قابلیت درآمدی بالایی داره و بسیار مفید هست خیلی استفاده کردم عالی بود
پاسخ به نظر
www.sam
16:58 1401/11/01
6401
خیلی زیباوخوب بودموثرواقع سد
پاسخ به نظر
h038113
01:52 1401/09/24
6375
مرسی و عالی بود تشکر و مرسی
پاسخ به نظر
10840a1
04:54 1401/07/29
6323
عالیی بود
پاسخ به نظر
rezagre
22:17 1400/07/06
6051
قابل اعتمادوعالی بود واینکه من ازش خوشم اومد
پاسخ به نظر
miladna
22:01 1400/04/09
5976
بسیار عالی بود
wwwmmhh
17:02 1400/10/13
6132
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما
15