میترا رنک | سامانه جامع تبلیغات و بهبود اعتبار آنلاین

دسترسی سریعورود / ثبت ناممیترا رنکگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

قرار دادن کد بررسی در سایت و بررسی صحت نمایش کد


اگر برای راه اندازی وب سایت تان از سیستم های مدیریت محتوا معروف مانند وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و... استفاده کرده اید، برای قرار دادن کد بررسی سفارش، می توانید از راهنمای ارائه شده در این آموزش استفاده نمایید :

وردپرس

پوشه قالب های وردپرس در مسیر wp-content »» themes قرار دارد. در قدم اول از طریق امکان File manager در پنل مدیریت هاست تان، وارد پوشه اصلی وب سایت ( که معمولا با نام Public_html ، root و... شناخته می شود ) شده و سپس مسیر wp-content »» themes را دنبال نمایید. پس از ورود به پوشه themes، به دنبال پوشه قالب فعال وب سایت تان بگردید. با باز کردن پوشه قالب فعال وب سایت، فایل header.php را به کمک کلید edit باز کرده و کد بررسی را زیر تگ body قرار دهید. سپس فایل header.php را ذخیره نمایید.

در صورتی که از افزونه Rocket استفاده می کنید، می بایست کد بررسی را علاوه بر قرار دادن در کدهای قالب، در تنظیمات افزونه راکت، تب بهینه سازی فایل ( File Optimization ) »» مستثنی کردن کدهای خطی جاوا اسکریپت ( Exclude inline javascript ) نیز قرار دهید تا افزونه راکت اجازه نمایش آن را در سایت بدهد و امکان انجام سفارش میسر شود.

جوملا

پوشه قالب های جوملا در مسیر اصلی هاست قرار دارد. در قدم اول از طریق امکان File manager در پنل مدیریت هاست تان، وارد پوشه اصلی وب سایت ( که معمولا با نام Public_html ، root و... شناخته می شود ) شده و سپس وارد پوشه templates شوید. پس از ورود به این پوشه، به دنبال پوشه قالب فعال وب سایت تان بگردید. با باز کردن پوشه قالب فعال وب سایت، فایل index.php را به کمک کلید edit باز کرده و کد بررسی را در زیر تگ body قرار دهید. سپس فایل index.php را ذخیره نمایید.

پرستاشاپ

پوشه قالب های پرستا در مسیر اصلی هاست قرار دارد. در قدم اول از طریق امکان File manager در پنل مدیریت هاست تان، وارد پوشه اصلی وب سایت ( که معمولا با نام Public_html ، root و... شناخته می شود ) شده و سپس وارد پوشه themes شوید. پس از ورود به این پوشه، به دنبال پوشه قالب فعال وب سایت تان بگردید. اگر قالبی برای پرستا نصب نکرده اید، پوشه قالب اصلی با نام default، پوشه قالب فعال وب سایت تان خواهد بود. پس از باز کردن پوشه قالب فعال وب سایت، فایل header.tpl را به کمک کلید edit باز کرده و کد بررسی را زیر تگ body قرار دهید. سپس فایل header.tpl را ذخیره نمایید.

اوپن کارت

پوشه قالب های اوپن کارت در  در مسیر catalog »»  view »» theme قرار دارد. در قدم اول از طریق امکان File manager در پنل مدیریت هاست تان، وارد پوشه اصلی وب سایت ( که معمولا با نام Public_html ، root و... شناخته می شود ) شده و سپس مسیر catalog »»  view »» theme را دنبال کنید. پس از ورود به پوشه theme، به دنبال پوشه قالب فعال وب سایت تان بگردید. اگر قالبی برای اوپن کارت نصب نکرده اید، پوشه قالب اصلی با نام default، پوشه قالب فعال وب سایت تان خواهد بود. پس از باز کردن پوشه قالب فعال وب سایت، وارد پوشه template شده و سپس وارد پوشه common شوید. در این پوشه فایل header.tpl را به کمک کلید edit باز کرده و کد بررسی را زیر تگ body قرار دهید. سپس فایل header.tpl را ذخیره نمایید.

تومیتو کارت

پوشه قالب های تومیتو کارت در مسیر اصلی هاست قرار دارد. در قدم اول از طریق امکان File manager در پنل مدیریت هاست تان، وارد پوشه اصلی وب سایت ( که معمولا با نام Public_html ، root و... شناخته می شود ) شده و سپس وارد پوشه templates شوید. پس از ورود به این پوشه، به دنبال پوشه قالب فعال وب سایت تان بگردید. اگر قالبی برای تومیتو نصب نکرده اید، پوشه قالب اصلی با نام glass_gray_fa، پوشه قالب فعال وب سایت تان خواهد بود. پس از باز کردن پوشه قالب فعال وب سایت، فایل index.php را به کمک کلید edit باز کرده و کد بررسی را زیر تگ body قرار دهید. سپس فایل index.php را ذخیره نمایید.

سیستم های مدیریت محتوا دیگر

اگر از سیستم مدیریت محتوای دیگری استفاده کرده اید و درباره نجوه قرار دادن کد بررسی در وب سایت تان اطلاعات کافی در اختیار ندارید، لطفا از طریق بخش "پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با ما" مکاتبه نمایید تا آموزش مربوط به نحوه قرار دادن کد بررسی در وب سایت تان به این بخش اضافه شود. همچنین در صورتی که برای پیاده سازی وب سایت تان از همکاری یک برنامه نویس و یا گروه برنامه نویسی استفاده کرده اید، لطفا کد بررسی را برای این گروه ارسال نمایید تا این کد را در مکانی که ترجیحا در تمامی صفحات وب سایت تان لود ( فعال ) می شود قرار دهند. کد بررسی هیچگونه اثر نامطلوبی روی عملکرد وب سایت شما نداشته و باعث کندی بارگذاری آن نخواهد شد.

بررسی صحت نمایش کد بررسی در سایت

در مرورگر فایرفاکس وب سایت مورد نظر را باز کرده و صبور باشید تا به صورت کامل بارگذاری شود. پس از بارگذاری کامل وب سایت، در یک فضای خالی از وب سایت ( مثلا گوشه های تصویر و یا پس زمینه سایت ) کلیک راست کرده و گزینه view page source را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، پنجره جدیدی باز می شود که کدهای HTML ، JS ، CSS و... وب سایت مذکور را نمایش می دهد. در این پنجره کلیدهای ترکیبی Ctrl و f را با هم فشار دهید تا نوار ابزار جستجو فعال شود. سپس در فیلد جستجو عبارت mitrarank.ir را تایپ کنید. پس از یافتن آدرس میترا رنک، خط کد مذکور را بررسی نمایید. باید کدی مشابه نمونه زیر قابل مشاهده باشد. لطفا توجه داشته باشید کد زیر تنها یک نمونه نمایشی است و عبارت 16dfcff98c25s برای سفارش های مختلف کاملا متفاوت خواهد بود.

var script = document.createElement("script"); script.src = "http://www.mitracenter.ir/search/16dfcff98c25s/" + encodeURIComponent(document.referrer); document.getElementsByTagName("body")[0].appendChild(script);


» سفارش افزایش ورودی گوگل
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
عالیییییییی❤️❤️❤️❤️❤️
پاسخ به نظر
ahmadre
12:24 1400/05/29
6006
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما
59