افزایش ورودی گوگل، یاهو و... و تاثیر آن روی اعتبار سایت

برگشت به لیست
روند استفاده از این بخش و فرآیند تاثیرگذاری آن

یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در افزایش رنک و اعتبار یک سایت، تعداد ورودی آن سایت از موتورهای جستجو مانند گوگل است. به عبارت ساده تر اگر برای جستجوی یک عبارت خاص ( که به اصطلاح به آن کلمه کلیدی گفته می شود )، کاربران در صفحه نتایج جستجو، از میان لیست طولانی نتایج، روی سایت شما کلیک کنند، گوگل امتیاز بیشتری برای سایت شما قائل شده و به مرور سایت شما در صفحه نتایج جستجو برای آن عبارت کلیدی، در ردیف بالاتری نمایش داده می شود. این روش مکملی برای روش های تبلیغاتی و بهبود رنک دیگر است و توصیه می شود همزمان با روش های دیگر استفاده شود.

در این بخش و در فرم ثبت سفارش، اطلاعات مورد نیاز جهت انجام جستجو توسط کاربران از مدیر سایت دریافت شده و با در نظر گرفتن این اطلاعات، سفارش به کاربر نمایش داده می شود. لطفا توجه داشته باشد به جهت بررسی صحت انجام جستجوها توسط کاربران، یک کد بررسی برای سفارش ها ایجاد می شود و مدیریت سایت می بایست این کد را بدون تغییر، در سایت خود ( پس از تگ) قرار دهد. در صورت عدم کپی این کد در سایت، امکان ارائه خدمات میسر نخواهد بود. این کد هیچگونه اختلالی در عملکرد سایت ها ایجاد نکرده و باعث کندی بارگذاری آن نمی شود.


روند انجام سفارش ها توسط کاربران

کاربر در صفحه "کسب درآمد از طریق جستجو در گوگل" طبق درخواست ثبت شده در سفارش شما، کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو کرده و در لیست نتایج گوگل، به دنبال سایت شما می گردد. پس از یافتن سایت، روی آن کلیک کرده و وارد سایت شما می شود. پس از ورود به سایت شما، کد بررسی که پیش از این توسط مدیریت سایت در سایت قرار داده شده است فعال شده و صحت ورود کاربر به سایت شما را از طریق صفحه نتایج جستجوی گوگل بررسی می نماید. در صورت تایید فعالیت کاربر و حضور او به اندازه مدت زمان تعیین شده، مبلغ عایدی به حساب او واریز خواهد شد.


حذف سفارش

هر زمان که تمایل داشته باشید، امکان حذف سفارش و برگشت مبلغ باقی مانده از آن را خواهید داشت. مبلغ باقی مانده، براساس تعداد ورودی های انجام نشده محاسبه می شود. همچنین توجه داشته باشید، هزینه سفارش برای محاسبه مبلغ برگشتی، براساس ورودی های اصلی محاسبه می شود و ورودی های هدیه، در محاسبه مبلغ برگشتی نقشی نخواهند داشت.


بررسی رتبه سایت برای کلمه های کلیدی انتخابی

لطفا پیش از ثبت سفارش، یک بار کلمه کلیدی مورد نظرتان را در گوگل جستجو کرده و بررسی نمایید سایت شما در کدام صفحه از نتایج جستجو نمایش داده می شود. اگر در 4 صفحه اول قرار داشت، اقدام به ثبت سفارش نمایید و اگر سایت شما در صفحه 4 به بعد قرار دارد، لطفا کلمه کلیدی خاص تری را امتحان نمایید.

لطفا پیش از شروع از بررسی، به حساب جی میل تان وارد شوید. سپس به صفحه جستجو رفته و در سمت راست، بالای صفحه نمایش لیست جستجو، روی آیکون چرخ دنده کلیک کرده و از منو باز شده گزینه Search setting را انتخاب نمایید تا وارد صفحه تنظیمات جستجو گوگل شوید. در صفحه تنظیمات جستجو، به دنبال عنوان Private results گشته و آن را روی گزینه Do not use private results تنظیم نمایید. این تنظیم باعث می شود همواره موقعیت واقعی وب سایت ها را در نتایج جستجو گوگل مشاهده نمایید. در حالت پیش فرض ممکن است گوگل براساس جستجوهای پیشین شما نتایج را مرتب نماید. عدم تنظیم این گزینه، باعث می شود تا نتایج جستجو متفاوت از اطلاعات نمایش داده شده به کاربر باشد و انجام سفارش را برای کاربران سخت خواهد کرد. وقتی تنظیمات را اعمال کردید روی کلید Save کلیک نمایید تا تغییرات اعمال شود.


دلیل وجود ارزش های متنوع برای سفارش

 مدت زمان حضور کاربر در سایت شما، پس از انجام فرآیند جستجو، متناسب با ارزش تعیین شده برای هر ورودی محاسبه می شود. افزایش این زمان، تاثیر قابل قبولی روی رنک گوگل و برخورد این موتور جستجو با سایت شما دارد.
این مطلب را با دوستان تان به اشتراک بگذارید :
برگشت
برگشت
برگشت
برگشت