میترا رنک | سامانه جامع تبلیغات و بهبود اعتبار آنلاین

دسترسی سریعورود / ثبت ناممیترا رنکگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

کسب درآمد از تبدیل و به اشتراک گذاری لینک ها


از این بخش می توانید برای مدیریت لینک هایتان استفاده نمایید تا در کنار کسب درآمد، تمامی لینک های کاربردی و دلخواهتان را آرشیو نموده و همواره به آنها دسترسی داشته باشید. با توجه به عمومی بودن لینک ها، از وارد کردن لینک های حاوی اطلاعات محرمانه خودداری نمایید. کاربران در هنگام ثبت لینک می توانند تعیین کنند که نحوه دسترسی به آدرس مورد نظر، مستقیم یا غیرمستقیم باشد. در حالت مستقیم، امکان استفاده از لینک تبدیل شده برای استفاده در سامانه های افزایش بازدید دیگر و یا دسترسی مستقیم به آدرس مورد نظر میسر خواهد بود.

اما در صورت انتخاب لینک غیر مستقیم، کاربر برای دسترسی به آدرس مورد نظر، ابتدا به یک صفحه در مجموعه منتقل شده و سپس با کلیک روی کلید "ورود به آدرس..." می تواند به آدرس ثبت شده وارد شود. در این حالت ( دسترسی غیرمستقیم )، با هر بار استفاده از لینک تبدیل شده توسط دیگران، به ازای هر آی پی غیر تکراری و ایرانی، تا 50 تومان به حساب فردی که لینک را ثبت نموده است شارژ خواهد شد.

کلیک ها با توجه به مواردی مختلفی مانند دفعات تکرار فرد کلیک کننده، ملیت، محل سکونت و ابزار کلیک کننده و... به 5 درجه تقسیم می شوند و متناسب با هر درجه، عایدی محاسبه و پرداخت می شود.

در صورت عدم استفاده از لینک ها پس از گذشت یک سال، لینک ثبت شده حذف خواهد شد. به عبارت ساده تر با هر بار استفاده از لینک های شما توسط یک کاربر، تا یک سال نگهداری آنها روی سرورهای مجموعه، تضمین می شود. مسلما راه های مختلفی برای ارائه لینک ها به دیگران و تشویق آنها برای استفاده از آنها وجود دارد اما به جهت آشنایی بیشتر کاربران، چند نمونه از این راه ها در زیر ارائه شده است :

- اگر صاحب یک وبلاگ و یا وب سایت هستید و تمایل دارید چند لینک برای دانلود و یا ارجاع کاربران ( redirect ) قرار دهید...
- اگر معلم، استاد یا راهنما هستید و تمایل دارید لینک های مرجع را در اختیار دیگران قرار دهید...
- اگر تمایل دارید یک آدرس را با دوستان تان در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، تلگرام، وایبر، لاین، اینستاگرام و...به اشتراک بگذارید...
- و صدها راه مشابه که با هر بار استفاده از لینک تبدیل شده، عایدی آن به حساب شما شارژ خواهد شد...

» تبدیل لینک جدید و شروع کسب درآمد
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما
62