میترا رنک | سامانه جامع تبلیغات و بهبود اعتبار آنلاین

دسترسی سریعورود / ثبت ناممیترا رنکگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

کسب درآمد از بارگذاری و به اشتراک گذاری فایل


از این بخش می توانید برای مدیریت فایل ها و عکس هایتان، استفاده نمایید. لطفا از بارگذاری فایل های خصوصی و یا خانوادگی جدا خودداری نمایید. کاربران در هنگام بارگذاری فایل ها می توانند تعیین کنند که لینک دسترسی به فایل، مستقیم یا غیرمستقیم باشد. در حالت مستقیم، امکان استفاده از فایل تصویر، ویدئو، آهنگ و... برای نمایش مستقیم در سایت ها و وبلاگ ها میسر خواهد بود و یا در صورت کلیک روی لینک مستقیم در وب سایت و یا وبلاگ شما، امکان دانلود مستقیم فایل میسر می شود.

اما در صورت انتخاب دسترسی غیرمستقیم، کاربر برای دریافت و یا مشاهده فایل، ابتدا به یک صفحه در مجموعه منتقل شده و سپس با کلیک روی کلید "دریافت فایل" می تواند فایل مربوطه را مشاهده و یا دانلود نماید. در این حالت ( دسترسی غیرمستقیم )، با هر بار دانلود فایل توسط دیگر کاربران، به ازای هر آی پی ایرانی و غیر تکراری، تا 50 تومان به حساب فردی که فایل را بارگذاری نموده است واریز خواهد شد. کلیک ها با توجه به مواردی مختلفی مانند دفعات تکرار فرد کلیک کننده، ملیت، محل سکونت و ابزار کلیک کننده و... به 5 درجه تقسیم می شوند و متناسب با هر درجه، عایدی محاسبه و پرداخت می شود.

در صورت عدم دانلود فایل ها پس از گذشت یک سال، فایل بارگذاری شده از سایت حذف خواهد شد. به عبارت ساده تر با هر بار دانلود فایل های شما توسط یک کاربر، تا یک سال نگهداری آن فایل روی سرورهای مجموعه، تضمین می شود. حداکثر سایز قابل قبول برای فایل ها، 200 مگابایت است و روزانه امکان بارگذاری تا 50 فایل برای هر حساب کاربری، میسر خواهد بود. پسوندهایی که برای بارگذاری در سایت پشتیبانی می شوند، عبارتند از :

swf , flv , png , jpeg , jpg , gif , bmp , ico , zip , rar , mp3 , mp4 , qt , mov , pdf , psd , ai , eps , ps , doc , rtf , xls , ppt , docx , xlsx , pptx


مسلما راه های مختلفی برای ارائه فایل ها به دیگران و تشویق آنها برای دریافت فایل ها وجود دارد اما به جهت آشنایی بیشتر کاربران، چند نمونه از این راه ها در زیر ارائه شده است :

- اگر صاحب یک وبلاگ و یا وب سایت هستید و تمایل دارید فایلی را برای دانلود کاربران قرار دهید...
- اگر معلم، استاد یا راهنما هستید و تمایل دارید فایل ها و جزوات آموزشی را در اختیار دیگران قرار دهید...
- اگر تمایل دارید یک فایل موسیقی، ویدئو و... را با دوستان تان در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، تلگرام، وایبر، لاین، اینستاگرام و...به اشتراک بگذارید...
- و صدها راه مشابه که با هر بار دانلود فایل، عایدی آن به حساب شما واریز خواهد شد...

» بارگذاری فایل و شروع کسب درآمد
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
عالی وخوب
پاسخ به نظر
miladr6
14:40 1400/06/17
6018
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما
33