میترا رنک | سامانه جامع تبلیغات و بهبود اعتبار آنلاین

دسترسی سریعورود / ثبت ناممیترا رنکگفتگو با پشتیبانموجودی حساب

کسب درآمد از جستجو در گوگل و تنظیمات مورد نیاز مرورگر


راهنمای انجام سفارش و کسب درآمد

با ورود به صفحه انجام سفارش ها، یک سفارش جدید برای انجام آماده شود. برای شروع انجام سفارش، روی لینک "ورود به صفحه جستجو" کلیک نمایید تا وارد سایت جستجو مانند گوگل شوید. به صفحه انجام سفارش برگشته و کلمه کلیدی ارائه شده را کپی نموده و در فیلد جستجو وارد و روی کلید جستجو کلیک نمایید تا نتایج جستجو نمایش داده شود.

حال مجددا به صفحه انجام سفارش برگشته و آدرس وب سایت را کپی کنید ( آدرس وب سایت مورد نظر تنها به واسطه کلیک روی کلید"ورود به نتایج جستجو" فعال شده و نمایش داده می شود ) حال آدرس را در نتایج جستجو پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. برای پیدا کردن سریع آدرس در نتایج جستجو، می توانید از امکان Find مرورگرتان استفاده کنید ( که برای پیدا کردن یک عبارت در صفحه جاری استفاده می شود ) برای فعال کردن این امکان، کلیدهای ترکیبی Ctrl و f را با هم فشار دهید.

پس از پیدا کردن وب سایت مورد نظر در لیست نتایج جستجو و کلیک روی آن، صبر کنید تا وب سایت مورد نظر کاملا بارگذاری شده و شمارنده میترا رنک نمایش داده شود. پس از اتمام شمارنده، پیامی با عنوان "سفارش با موفقیت انجام شد" نمایش داده می شود. حال صفحه جستجو را بسته و به صفحه انجام سفارش بازگردید و پاسخ سوال امنیتی را وارد کرده و روی کلید "تایید" کلیک نمایید. به این ترتیب مبلغ عایدی به حساب شما شارژ و این صفحه به صورت خودکار مجددا بارگذاری می شود تا یک سفارش جدید را برای کسب درآمد نمایش دهد.

در صورتی که تمایل ندارید یک سفارش را انجام دهید، در هر مرحله می توانید با کلیک روی کلید های "رد موقت سفارش" و یا "رد سفارش برای همیشه" سفارش را رد کرده و سفارش دیگری را انجام دهید. در صورت کلیک روی کلید "رد موقت سفارش" سفارش مورد نظر تا پایان روز برای شما نمایش داده نمی شود اما در صورت کلیک روی کلید "رد سفارش برای همیشه" سفارش دیگر برای شما نمایش داده نمی شود. امکان مدیریت و فعال سازی مجدد سفارش هایی که برای همیشه رد شده اند، از طریق سربرگ "مدیریت سفارش های رد شده" میسر خواهد بود.

تنظیمات مرورگر برای انجام آسانتر سفارش ها

لطفا پیش از شروع از جستجو، به حساب جی میل تان وارد شوید. سپس به صفحه جستجو رفته و در سمت راست، بالای صفحه نمایش لیست جستجو، روی آیکون چرخ دنده کلیک کرده و از منو باز شده گزینه See all settings را انتخاب نمایید تا وارد صفحه تنظیمات جستجو گوگل شوید.

در صفحه تنظیمات جستجو، به دنبال عنوان Personal results گشته و در ادامه توضیحات آن، روی گزینه Manage کلیک نمایید. در صفحه جدید تیک مقابل عبارت Show personal results را غیرفعال نمایید. این تنظیم باعث می شود همواره موقعیت واقعی وب سایت ها را در نتایج جستجو گوگل مشاهده نمایید. در حالت پیش فرض ممکن است گوگل براساس جستجوهای پیشین شما نتایج را مرتب نماید. عدم تنظیم این گزینه، باعث می شود تا نتایج جستجو متفاوت از اطلاعات نمایش داده شده به کاربر باشد و انجام سفارش را برای کاربران سخت خواهد کرد.

استفاده از افزونه های مسدود کننده کدهای جاوا مانند adblock و موارد مشابه، باعث ایجاد اختلال در جریان کار می شود و در نهایت عایدی به حساب کاربر شارژ نخواهد شد. پس از اتمام کار و حضور به اندازه زمان تعیین شده در وب سایت سفارش دهنده ( حداقل 30 و حداکثر 180 ثانیه متناسب با ارزش تعیین شده و سرعت اینترنت کاربر )، پیامی مبنی بر انجام موفقیت آمیز سفارش نمایش داده می شود. عدم نمایش این پیام به معنای عدم انجام صحیح فرآیند تعریف شده است.

تفاوت جستجو یک، دو و سه مرحله ای

جستجو یک مرحله ای
در جستجوهای یک مرحله ای، کاربر پس از انجام فرآیند جستجو، به اندازه مدت زمان تعیین شده برای سفارش، در وب سایت مشتری حضور خواهد داشت و سپس به سایت میترا رنک برگردانده شده و سفارش تایید می شود. پس از تایید موفق سفارش، عایدی به موجودی حساب کاربر شارژ خواهد شد.

جستجو دو مرحله ای
در این نوع سفارش ها، درآمد حاصل از انجام هر سفارش ( عایدی ) 5 تومان بیشتر از عایدی پایه سفارش است. در جستجوهای دو مرحله ای، کاربر پس از انجام فرآیند جستجو و ورود به سایت مشتری، پس از گذشت یک مدت زمان اتفاقی ( بین 5 تا 20 ثانیه )، به صورت خودکار به صفحه دیگری از سایت ارجاع داده می شود. پس از ورود به صفحه دوم، به اندازه مدت زمان تعیین شده برای سفارش در این صفحه مانده و سپس به سایت میترا رنک برگردانده می شود تا سفارش تایید و عایدی به حساب کاربری وی شارژ شود.

جستجو سه مرحله ای
در این نوع سفارش ها، درآمد حاصل از انجام هر سفارش ( عایدی ) 10 تومان بیشتر از عایدی پایه است. در جستجوهای سه مرحله ای، کاربر پس از انجام فرآیند جستجو و ورود به سایت مشتری، پس از گذشت یک مدت زمان اتفاقی ( بین 5 تا 20 ثانیه ) حضور در سایت مشتری، به صورت خودکار به صفحه دیگری از سایت ارجاع داده می شود. پس از ورود به صفحه دوم، مجددا پس از 10 ثانیه به صفحه دیگری ارجاع داده خواهد شد. پس از ورو به صفحه سوم، به اندازه مدت زمان تعیین شده برای سفارش در این صفحه مانده و سپس به سایت میترا رنک برگردانده می شود تا سفارش تایید و عایدی به حساب کاربری وی شارژ شود.

» شروع کسب درآمد از جستجو در گوگل
این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :
عالیه به نظرم خیلی خوب ومفید و قابل استفاده است
پاسخ به نظر
chalakl
23:03 1402/12/18
6644
خوب بود ممنونم
پاسخ به نظر
vahidda
14:17 1402/12/04
6610
به نظرم خیلی خوب بود
پاسخ به نظر
saharsi
17:18 1401/12/27
6434
سلام خوب بود
پاسخ به نظر
an43184
10:02 1401/10/20
6391
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ به نظر
barzanh
12:48 1401/06/26
6300
عالییییییییییییییییییییییی
پاسخ به نظر
barzanh
16:15 1401/06/25
6299
سایت خوب ، راحت و کاربر پسندی هست اما جا داره بهتر بشه و عالی بشه...
پاسخ به نظر
deeper.
03:06 1401/06/14
6291
من که راضی هستم واقعا ممنونم ازتون
پاسخ به نظر
aminbas
01:39 1400/12/01
6154
سایتتون اصلا برای کاربر راحت نیست
پاسخ به نظر
rayanp2
10:14 1400/10/28
6142
خوبه عالیه
پاسخ به نظر
mustafa
20:26 1400/05/26
6002
برنامه ی خوبی است ولی منوی اصلی روی گوشی نمیاد
پاسخ به نظر
asgarza
22:15 1400/04/26
5984
در صورت تمایل به ارسال نظر، لطفا ثبت نام کرده و یا وارد حساب کاربری تان شوید.
برای اطلاع از آخرین وضعیت سایت، واریزی ها، سفارش ها و...لطفا اجازه ارسال نوتیفیکیشن را فعال نمایید. راهنما
29