روند نمایش رپرتاژ آگهی در وب سایت های همکار و تاثیرگذاری آن

برگشت به لیست
یکی از بهترین روش های افزایش اعتبار وب سایت ها، خرید رپرتاژ آگهی یا پست مهمان در سایت های دیگر است. مسلما هر چقدر سایت های نمایش دهنده رپرتاژ، اعتبار بالاتری داشته باشند تاثیر مثبت بیشتری روی عملکرد وب سایت شما خواهند داشت. کما اینکه این روش علاوه بر بهبود اعتبار، سبب معرفی مستقیم خدمات و یا کالای شما به مخاطبان نیز می شود. از دیگر مزایای این روش، حضور سریعتر خدمات شما در صفحات اول گوگل است.

معمولا وب سایت های نوپا در صفحات اول نتایج جستجو حضور ندارند و موتورهای جستجو مانند گوگل، در بازه های زمانی طولانی تری نسبت به بررسی ( Index ) آنها اقدام می کنند، اما با خرید رپرتاژ در یک وب سایت قدیمی و معتبر، گوگل با سرعت بیشتری محتوای رپرتاژ را خوانده و در صفحه نخست نمایش می دهد. به این ترتیب کاربر با ورود به صفحه رپرتاژ، با سرویس شما آشنا شده و به سایت اصلی ( یعنی وب سایت شما ) هدایت می شود.

در سیستم نمایش رپرتاژ میترا رنک، به منظور رسیدن به نهایت تاثیرگذاری، رپرتاژ ها توسط کدهای php و از طرف سرور در وب سایت های همکار نمایش داده می شوند. به این ترتیب علاوه بر ایجاد امکان ویرایش و مدیریت کامل رپرتاژ از طریق مجموعه میترا رنک، متن، تصاویر و لینک های استفاده شده در آگهی به صورت مستقیم و بدون استفاده از کدهای جاوا اسکریپت ( js ) در وب سایت های همکار نمایش داده می شود. این فن نمایش سبب می شود تا سفارش دهنده و نمایش دهنده بتوانند با حداقل زمان و هزینه، نسبت به همکاری با یکدیگر اقدام نمایند.

در فرآیند ثبت سفارش، امکان انتخاب وب سایت های نمایش دهنده براساس اعتبار و رنک میسر خواهد بود. مسلما هر چقدر بازدید روزانه و تعداد مخاطبان واقعی یک وب سایت بیشتر باشد، ارزش نمایش روزانه رپرتاژ در این سایت بیشتر خواهد بود.
این مطلب را با دوستان تان به اشتراک بگذارید :
برگشت
برگشت
برگشت
برگشت