افزایش بازدید و بهبود رنکافزایش بازدید استاندارد

فیلتر سفارش ها براساس :
نمایش براساس دسته بندی : مدیریت دسته ها
موردی برای نمایش یافت نشد.
فیلتر سفارش ها براساس : در حال بررسی
موردی برای نمایش یافت نشد.
اطلاعات سفارش
تیتری برای معرفی سفارش وارد نمایید
بازدید ها در چه بازه زمانی برایتان ارسال شود
دسته بندی سفارش ها، سبب دسترسی سریعتر و آسان تر به آنها می شود.
آدرس های سفارشبرای هر سفارش امکان ثبت تا 3 آدرس مختلف میسر خواهد بود...ادامه متن
در هنگام انجام سفارش، کاربر ابتدا وارد آدرس اول شده و پس از یک مدت زمان اتفاقی ( بین 5 تا 15 ثانیه ) وارد آدرس دوم می شود و به همین روال و در صورت ثبت آدرس سوم، کاربر پس از یک مدت زمان اتفاقی ( بین 5 تا 15 ثانیه ) وارد آدرس سوم خواهد شد و به اندازه مدت زمان باقی مانده از بازدید در این صفحه حضور خواهد داشت.
آدرس سایت را همراه با http یا https وارد نمایید
افزودن آدرس
آدرس های رفرالتکمیل این موراد اجباری نیست. لطفا برای این موارد از آدرس سایت های معتبر و پر بازدید استفاده نمایید...ادامه متن
لطفا برای این موارد از آدرس سایت های معتبر و پر بازدید مانند google.com یا digikala.com استفاده کنید. با تکمیل این موارد، کاربران قبل و بعد از بازدید از وب سایت شما، به مدت 5 تا 15 ثانیه ( به صورت اتفاقی ) از این سایت ها بازدید خواهند کرد. این روند سبب می شود تا احتمال حضور سایت های پر بازدید در وب سایت هایی مانند الکسا ( در لیست Visited just before و Visited right after ) در صفحه وب سایت شما بیشتر شود. زمان بازدید از این دو سایت، از زمان تعیین شده برای بازدید اصلی از وب سایت شما محاسبه می شود به همین دلیل متناسب با سرعت بارگذاری وب سایت تان، نسبت به انتخاب مدت زمان بازدید و تکمیل این موراد اقدام نمایید.
آدرس سایت را همراه با http یا https وارد نمایید
آدرس سایت را همراه با http یا https وارد نمایید
با فعال کردن این گزینه، در هنگام بازدید کاربر از وب سایت شما، متغییرهای زیر به صورت خودکار به انتهای آدرس سفارش اضافه می شود. این روند به شما کمک می کند تا در صورت استفاده از خدمات وب سایت های آمارگیر مانند Histates یا Google analytics، اطلاعات بیشتری از وضعیت بازدید های ورودی به دست آورده و بتوانید دید کامل تری نسبت به وضعیت بسته تبلیغاتی و تاثیرگذاری آن داشته باشید.
utm_source : آدرسی که برای فیلد "قبل از بازدید" وارد می کنید به این متغییر اضافه می شود. در صورت خالی بودن فیلد "قبل از بازدید"، آدرس mitrarank نمایش داده می شود.
utm_medium : این متغییر نوع بازدید را مشخص می کند و برای این بخش، مقدار standard_surf به معنای بازدید استاندارد نمایش داده می شود. در صورتی که مدل های دیگری از بازدید مانند اقتصادی یا دستی را سفارش داده باشید، به کمک این مورد می توانید بازدید های دریافتی از هر سفارش را تفکیک نمایید.
utm_campaign : شماره سفارش شما در سایت میترا رنک به این متغییر نسبت داده می شود. به این ترتیب می توانید بررسی نمایید هر بازدید به واسطه کدام سفارش ایجاد شده است.
به عنوان مثال در صورتی که آدرس ثبت شده برای سفارش، دامنه https://domain.com باشد، با فعال کردن داده های UTM، آدرس سفارش در هنگام بازدید کاربر به صورت خودکار به ترکیب زیر تبدیل خواهد شد :
https://domain.com?utm_source=mitrarank.ir&utm_medium=standard_surf&utm_campaign=6795
داده های استفاده شده در آدرس بالا نمایشی هستند.
تنظیمات مالیارزش هر بازدید براساس سقف بازدید روزانه برای هر کاربر و مدت زمان بازدید، محاسبه می شود
مجموع تعداد بازدید برای این سفارش
سقف تعداد بازدید روزانه برای این سفارش
سقف بازدید روزانه برای هر کاربر چقدر باشد
مدت زمان بازدید توسط هر کاربر چقدر باشد
این عدد ارزش هر بازدید است
این عدد هزینه نهایی سفارش است