با فعال کردن این گزینه، در هنگام بازدید کاربر از وب سایت شما، متغییرهای زیر به صورت خودکار به انتهای آدرس سفارش اضافه می شود. این روند به شما کمک می کند تا در صورت استفاده از خدمات وب سایت های آمارگیر مانند Histates یا Google analytics، اطلاعات بیشتری از وضعیت بازدید های ورودی به دست آورده و بتوانید دید کامل تری نسبت به وضعیت بسته تبلیغاتی و تاثیرگذاری آن داشته باشید.
utm_source : آدرسی که برای فیلد "قبل از بازدید" وارد می کنید به این متغییر اضافه می شود. در صورت خالی بودن فیلد "قبل از بازدید"، آدرس mitrarank نمایش داده می شود.
utm_medium : این متغییر نوع بازدید را مشخص می کند و برای این بخش، مقدار economic_surf به معنای بازدید اقتصادی نمایش داده می شود. در صورتی که مدل های دیگری از بازدید مانند استاندارد یا دستی را سفارش داده باشید، به کمک این مورد می توانید بازدید های دریافتی از هر سفارش را تفکیک نمایید.
utm_campaign : شماره سفارش شما در سایت میترا رنک به این متغییر نسبت داده می شود. به این ترتیب می توانید بررسی نمایید هر بازدید به واسطه کدام سفارش ایجاد شده است.
به عنوان مثال در صورتی که آدرس ثبت شده برای سفارش، دامنه https://domain.com باشد، با فعال کردن داده های UTM، آدرس سفارش در هنگام بازدید کاربر به صورت خودکار به ترکیب زیر تبدیل خواهد شد :
https://domain.com?utm_source=mitrarank.ir&utm_medium=economic_surf&utm_campaign=6795
داده های استفاده شده در آدرس بالا نمایشی هستند.