با فعال کردن این گزینه، در هنگام ورود کاربر به وب سایت شما، متغییرهای زیر به صورت خودکار به انتهای آدرس سفارش اضافه می شود. این روند به شما کمک می کند تا در صورت استفاده از خدمات وب سایت های آمارگیر مانند Histates یا Google analytics، اطلاعات بیشتری از وضعیت کلیک های ورودی به دست آورده و بتوانید دید کامل تری نسبت به وضعیت بسته تبلیغاتی و تاثیرگذاری آن داشته باشید.
utm_source : آدرس وب سایتی که کاربر به واسطه مشاهده و کلیک در آن، وارد سایت شما شده است به این متغییر اضافه می شود.
utm_medium : این متغییر نوع تبلیغ را مشخص می کند و برای این بخش، مقدار coveradv به معنای تبلیغ پنجره ای نمایش داده می شود. در صورتی که مدل های دیگری از تبلیغ مانند تبلیغ بنری یا همسان را سفارش داده باشید، به کمک این مورد می توانید کلیک های دریافتی از هر سفارش را تفکیک نمایید.
utm_campaign : شماره سفارش شما در سایت میترا رنک به این متغییر نسبت داده می شود. به این ترتیب می توانید بررسی نمایید هر بازدید به واسطه کدام سفارش ایجاد شده است.
به عنوان مثال در صورتی که آدرس ثبت شده برای سفارش، دامنه https://domain.com باشد، با فعال کردن داده های UTM، آدرس سفارش در هنگام بازدید کاربر به صورت خودکار به ترکیب زیر تبدیل خواهد شد :
https://domain.com?utm_source=mitrarank.ir&utm_medium=coveradv&utm_campaign=6795
داده های استفاده شده در آدرس بالا نمایشی هستند.